Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проект за 156

    Здравейте, Алфисти !

    Току-що се регистрирах във форума. Направих го с цел да получа съвети и мнения от Вас, относно един проект, който планирам да започна.
    В момента карам Фиат Брава, 1.4 бензин. Имам колата от 6 години и съм много доволен от надеждността ѝ. Иска ми се вече да премина към по-мощен автомобил. Реших вместо да купувам кола произведена около и след 2005 година (имах впредвид няколко марки и модели, включително и Алфа 159), да си закупя сравнително читава 156-ца, 1.9 дизел, 115 конски сили, (за този двигател съм чел, че относително лесно може да се направи по-мощен) за около 2500 лева. С останалите пари да я стегна и да ѝ се радвам. Причината да търся по-стар автомобил е, че съм чел, слушал, виждал, че без значение марката, по-новите модели имат повече електроника, а където има електроника има и доста проблеми. Аз не държа колата ми да е натъпкана с какви ли не системи и датчици, даже го избягвам.
    Бихте ли ме посъветвали, изказали мнение, как Ви се струва идеята ми ?
    Благодаря Ви предварително.

  • #2
    Първоначално публикувано от forregs Покажи съобщение
    Здравейте, Алфисти !

    Току-що се регистрирах във форума. Направих го с цел да получа съвети и мнения от Вас, относно един проект, който планирам да започна.
    В момента карам Фиат Брава, 1.4 бензин. Имам колата от 6 години и съм много доволен от надеждността ѝ. Иска ми се вече да премина към по-мощен автомобил. Реших вместо да купувам кола произведена около и след 2005 година (имах впредвид няколко марки и модели, включително и Алфа 159), да си закупя сравнително читава 156-ца, 1.9 дизел, 115 конски сили, (за този двигател съм чел, че относително лесно може да се направи по-мощен) за около 2500 лева. С останалите пари да я стегна и да ѝ се радвам. Причината да търся по-стар автомобил е, че съм чел, слушал, виждал, че без значение марката, по-новите модели имат повече електроника, а където има електроника има и доста проблеми. Аз не държа колата ми да е натъпкана с какви ли не системи и датчици, даже го избягвам.
    Бихте ли ме посъветвали, изказали мнение, как Ви се струва идеята ми ?
    Благодаря Ви предварително.
    Ако правилно съм разбрал, за 2500лв няма да можеш да си намериш автомобил 2005-6 година та дори и по стари.
    Аз съм останал с наблюдение, че новите автомобили са котури и не ги харесвам. За подобен автомобил 1.9 115 конски сили читав поне 3000 и още поне 1000 свободни за обслужване и случайни болежки.Диагностика задължително. Идеята ми допада макар и да не съм фен на дизела. Колегите споделят приличен разход на гориво. Предницата се води кекава, но вече се намира на прилична цена. Успех!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
      Ако правилно съм разбрал, за 2500лв няма да можеш да си намериш автомобил 2005-6 година та дори и по стари.
      Аз съм останал с наблюдение, че новите автомобили са котури и не ги харесвам. За подобен автомобил 1.9 115 конски сили читав поне 3000 и още поне 1000 свободни за обслужване и случайни болежки.Диагностика задължително. Идеята ми допада макар и да не съм фен на дизела. Колегите споделят приличен разход на гориво. Предницата се води кекава, но вече се намира на прилична цена. Успех!
      Идеята ми е с част от отделените пари за автомобил 2005 година, да си закупя конкретния модел 156 и с останалите да я стегна, (надявам се да не изразходя всичките пари). Забравих да спомена, че мисля моделът 156 да е около 2000 - 2001 година. Не обмислям вариант да си закупя фейслифт-натата.

      Comment


      • #4
        Търсиш автомобил в този диапазон години 05.2001 - 09.2005. За около 3000 може да намериш със здрав мотор и купе. Около 1500 - 2000 за привеждане в нормално състояние. С един чип отиваш на около 140 магарета и си свиркаш.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
          Търсиш автомобил в този диапазон години 05.2001 - 09.2005. За около 3000 може да намериш със здрав мотор и купе. Около 1500 - 2000 за привеждане в нормално състояние. С един чип отиваш на около 140 магарета и си свиркаш.
          1500-2000 за привеждане в нормално състояние ?!?!
          Вие тези пари за нищо ги нямате

          Първо Добре Дошъл на колегата във форума,
          избрал си много добро решение за покупка, даже бих те посъветвал да се спреш на 16 клапановия 1,9 дизел, но поради не знам каква причина не искаш фейслифт-ова. 156ца 110/115 к.с. JTD в прилично състояние струва около 2500 - 3000лв, като пресметнем регистрация застраховка - ако е нов внос (+400лв) обслужване - ролки, ремъци, масла и филтри (+400лв) и някой дребни наложителни части за смяна като носачи, рейка и др (+ - 300лв) и горе долу излиза 4000лв. От там за повече мощност - турбо 2256v, интеркулер, бутало помпа, генерация, мап сензор и може би и по-големи инжектори и най-накрая хубав ремап и това са около 1500лв. Тези модове са достатъчни за 190-200к.с. до колкото съм запознат.
          Да ме поправят дизел маниаците ако съм изпуснал нещо, но мисля, че с тази идея колата излиза до 5500-6000лв макс.
          Успех
          Now: 156 2.5 V6 24V
          Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

          Comment


          • #7
            Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
            1500-2000 за привеждане в нормално състояние ?!?!
            Вие тези пари за нищо ги нямате

            Първо Добре Дошъл на колегата във форума,
            избрал си много добро решение за покупка, даже бих те посъветвал да се спреш на 16 клапановия 1,9 дизел, но поради не знам каква причина не искаш фейслифт-ова. 156ца 110/115 к.с. JTD в прилично състояние струва около 2500 - 3000лв, като пресметнем регистрация застраховка - ако е нов внос (+400лв) обслужване - ролки, ремъци, масла и филтри (+400лв) и някой дребни наложителни части за смяна като носачи, рейка и др (+ - 300лв) и горе долу излиза 4000лв. От там за повече мощност - турбо 2256v, интеркулер, бутало помпа, генерация, мап сензор и може би и по-големи инжектори и най-накрая хубав ремап и това са около 1500лв. Тези модове са достатъчни за 190-200к.с. до колкото съм запознат.
            Да ме поправят дизел маниаците ако съм изпуснал нещо, но мисля, че с тази идея колата излиза до 5500-6000лв макс.
            Успех
            И минимум 400 за комплект гуми, щото винаги я взимаш боса и т.н.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #8
              Благодаря на всички за информацията, много ми помогнахте.
              Имам още един въпрос, малко е глупав, но ще го задам. Повечето 156-ци с конкретния мотор, които съм гледал са без ел. стъкла на задните врати. Възможно ли е стъклата на задните врати, да бъдат направени да са електрически ?

              Comment


              • #9
                Първоначално публикувано от forregs Покажи съобщение
                Благодаря на всички за информацията, много ми помогнахте.
                Имам още един въпрос, малко е глупав, но ще го задам. Повечето 156-ци с конкретния мотор, които съм гледал са без ел. стъкла на задните врати. Възможно ли е стъклата на задните врати, да бъдат направени да са електрически ?
                Макар и по-рядко, има и татива със задни ел.стъкла. Иначе намираш по моргите накоя 2,4 и взимаш каквото ти трябва за конверсията.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #10
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  И минимум 400 за комплект гуми, щото винаги я взимаш боса и т.н.
                  По твойта логика направо още 400 и за летни и зимни.... и 50 за вериги.... 5 за шпатолка за лед, 10 за течност за чистачки... аре стига глупости ...
                  За гумите може да мине и с 2 предни секънд хенд по 50лв бройката които ще са много по-добри от тези чисто нови китайчета (напр.) за 100лв. броя.
                  А и ако е със самолетни гуми колата като е купуваш говори малко или много, че или продавача е някакав клошар и е свалил гумите преди продажба или някой клошар в Европа я е карал с риск да се пребие за да спести пари от гуми следователно щом пести от гуми едва ли е правил всичко за поддръжката на колата.
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #11
                    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                    По твойта логика направо още 400 и за летни и зимни.... и 50 за вериги.... 5 за шпатолка за лед, 10 за течност за чистачки... аре стига глупости ...
                    За гумите може да мине и с 2 предни секънд хенд по 50лв бройката които ще са много по-добри от тези чисто нови китайчета (напр.) за 100лв. броя.
                    А и ако е със самолетни гуми колата като е купуваш говори малко или много, че или продавача е някакав клошар и е свалил гумите преди продажба или някой клошар в Европа я е карал с риск да се пребие за да спести пари от гуми следователно щом пести от гуми едва ли е правил всичко за поддръжката на колата.
                    Ако на парите за които говорим намериш гледана кола, обади ми се да дойда да я купя.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #12
                      re

                      Има има разбира се,който търси намира!!!
                      Друг е въпроса от салон ли да е,или от ръка.
                      ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

                      Comment

                      Working...
                      X